11.12.2010

Rytmihäiriöitä!

Nyt on tanssija sukissaan sekaisin. Jalat poppaa yhteen suuntaan ja kädet lockaa toiseen suuntaan ja yrittää tässä nyt sitten.

Neuloin peittoa ensimmäisen käännöksen verran, mutta totesin sitten, että en saanut kuvasta selkoa oikein. Kulma tuli, mutta se ei ole 45 astetta (edes lähellä!) ja purkuun menee ja YHYY. Pitää kaivaa jostain se Opinionated Knitter ennen kuin pääsen jatkamaan, joten tämän tanssin osalta askeleet loppuivat kesken.

Mutta ei se mitään! Mulla on YHÄ KESKEN SE KAULURI. :D:D Nyt mulla puuttuu tosin enää se keskisuikale ja langanpäiden päättely, mutta siis oikeesti hei jumalauta. :D Miten voi vanuttaa tämmöstäkin näin kauan, minä vaan kysyn.

Eli se ensimmäinen tanssi on yhä menossa, ha! Se virallinen, vieläpä, eli vahvasti ollaan kisassa mukana. Eikä hätää, armaat seiskaveikkaa lähettäneet neulojat, mä teen sen peiton vielä. Sitä on tosi kiva neuloa ja kunhan vain keksin että miten se käännös tehdään niin mua ei pitele enää mikään!

Mut sitten alotin ihan uudenkin jutun! Laran! Ihan supernättiä jälkeä tulee kellanvihreästä Semillasta (joka muuten on nyt just noussut ihkulankalistallani aikasta kärkeen, siis OMG täydellistä - pehmeää mutta tuntuu villalta ja kaunis kierre ja upeat värit), ja ensimmäinen pala on jo valmis. Eli öö tuo lehtiköynnösreunuksen toinen puolikas. :D Mut kyllä tästä hattu tulee. Ja se menis tähän haasteeseenkin mutta katotaan ny ehdinkö neuloa sen loppuun. :D

Ottaisin kuvan siitä mitä on valmiina, mutta Possu pudotti kameran ja rikkoi muistikortin. Pitää ostaa uusi.

Mä myös voitin SYTYCK-porkkanakisassa! Aika super! Kiitos kaikille, jotka äänestitte, nyt osaan jatkossakin sotkea työpisteeni ja huolella. :D Ei tää ihan vielä samanlaisessa kaaoksessa ole mutta matkalla, matkalla..

Nyt alkaa kiirekin viimein helpottaa. Vielä kun saan tänään huiviklubilangat pataan ja ensi viikolla postiin mulla alkaa olla tämä vuosi pulkassa. Pitäs enää si neuloa tää SYTYCK-hommeli loppuun, palauttaa Tietojärjestelmien mallintaminen-kurssin ryhmätehtävä ja tenttiä ko. kurssi 22. päivä. Ja sit onkin joulu jee jee jee ja sit se oli siinä. IN YOUR FACE, 2010, Laika kicked ass.

Edit: Poistin tästä sitten yhteensä seitsemän huutomerkkiä. Oikeesti, ny vähän ryhtiä tähän touhuun. :D

Ei kommentteja: