28.10.2010

In fact, he's remarkably fat

Puuuh! Kauheesti on hommaa ihmisellä, näemmä! Ehtis ihan hyvin kyllä neuloakin mutta kun ei vaan huvita!

Kauluri etenee hitaasti mutta varmasti. Siinä on jo 16 matoputkulaa!

buginarug

Kyllä se vielä siitä! Toi väri on upea, miten oonkin osannut tehä tuommoista lankaa!

Mutta, kuten viimeksi uhosin, aattelin tehdä peiton. PEITON. Suunnitelmissa olisi neuloa EZ:n hieno peitto, jonka ohje on Opinionated Knitterissä jota mulla ei tietenkään ole. Mutta kattelin sitä peittoa ja siitä tehtyjä projekteja ja luultavasti saan tehtyä tuommoisen ihan ilman ohjettakin. Kunhan sais alotettua!

Peiton teen kaksinkertaisesta seiskaveikasta. Mulla ei oo siihen itelläni rahaa, mutta ihkut ihmiset Ravelryssa ovat lähettäneet mulle seiskaveikkajämiään! Saa blogi-ihmisetkin lähettää, kun tosiaan teen kaksinkertaisesta niin tätä kuluu.

veikkaryhmä

Täydet vihreät kerät ovat vaimon varastosta, mutta muu on lahjoituksia! Jee! Lisää on tulossa, mutta posti-ihmisten lakkonen hidastaa. Ehkä mä pääsen alkuun näilläkin! Kelpuutan tosiaan kaikki värit, mä värjään niitä sitten sopivampaan suuntaan itse.

Noiden lisäksi piti kuvata erikseen Merithiltä tullut mainio lähetys! Helpostikuoressa tuli suoraan luukusta sisään kasa lankaa!

vakuumiveikka

Vakuumipakattua! Nerokasta, ja huippuhassua. :D Ollaan vaimon kanssa vuorotellen hakattu toisiamme tuolla päähän.

Neuloskelen kuitenkin vähän sitä sun tätä muutakin. Supersöpö Aviatrix Baby Hat (Rav link) lähtee Tiukun toukalle, joka syntyi alkukuusta.

aviatrix

Ou nou, toukka syö lankakerän!!!

Ja lisäksi työn alla on pari nilkkaimia. Ostin FARKKULEGGINSSIT ja niiden kanssa tommoset vois olla aika söpöt! Malli on Spick and Spats (Rav link), lankana pinkki Gjestalin Rede. Tosi nopeat neuloa, tuon ekan neuloin varmaan neljään tuntiin! PIMEESSÄ.

spickspats

Ny pitää kiitää, Tutkan hallitus kokoustaa kohta ja mä oon yhä puolipukeissa! D:

1 kommentti:

Tindiska kirjoitti...

Laika, olisin umpionnellinen jos saisin postittaa seiskaveikkanyttyrät jonkun muun riesaksi:) Ilmoita osoite mun meiliin tindiska@gmail.com ja laitan paketin tulemaan.